Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

torsdag 8 mars 2012

jag har fått lite gjort, faktiskt...






har testat några nya modeller av dockor, lite smalare, lite mindre,,,



mr nobody ?


en riktigt liten tavla, 10 cm x 10 cm



lite nya broscher,
hittade också några nya glasskålar på loppis



party.........



kunde inte låta bli att fotografera salladen,
vackra färger, eller hur ?




ingredienser i kycklingssoppan...
som dessutom är jättegod...




jag var på Ohlsson Tyger
de hade fått hem jätte-fina trikå-tyger
kunde inte låta bli att köpa ...



det blev ett gäng mössor till mina barn-barn




också en liten annan modell av docka
kort och.....

 

knubbig.....


 

jag som trodde att våren var på väg,
det här är bilder tagna förra veckan ,
en tidig morgon.....



vår, eller hur ?

Ha det så bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar