Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

måndag 20 augusti 2012

bebisar på gång... spännande !!


Hugo och jag har haft ganska jobbigt ett tag.....
Mycket ska fixas....
Men det är samtidigt väldigt kul också...



stickad filt i bomullsgarn var beställt så det var bara att sätta igång..


blev en snutte-filt också ....


trikå-filt kantad med band..


lapptäcke med grodor, fler filtar, allt i matchande färger .....


mössor till storebror och lillebror....
ja, haklapparna får väl lillebror ha skulle jag tro..


mormorsrutor i bomulls-garn...


blev en färgglad filt till den nya kusinen som också är på väg....


leksak till vagnen....


speldosa vid sängen.....


virkade i samma veva ihop en filt som min moster har gjort i akryl-garner
häftiga färger eller hur?


Puuh !!!

Nu är det spännande !

Ha det så bra !

1 kommentar:

  1. Åh, du är ju så duktig!! Fick tillfälle att beundra dina saker idag när jag träffade Storebror och lillebror på stor&liten!
    /Sandra (kompis till Frida)

    SvaraRadera