Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

onsdag 10 augusti 2011

sommar - semester - flytt


börjar med en bild som jag tog i morse på min morgonpromenad
fotograferad ifrån en av broarna över ån



jag producerar inte så mycket just nu för jag flyttar in i en lokal
inte långt ifrån där jag bor
det är en dröm som går i uppfyllelse
där ska jag hålla till med allt mitt skapande....


när jag tittar ut genom fönstret så ser jag en gammal kyrka med
vackra pelare
alldeles i närheten hör jag kyrklockorna slå




jag har köpt en jättestor korg till alla mina garner.....




en docka har flytt upp i en klädhängare, för att inte vara i vägen...




som sagt var...
inte hunnit så mycket annat
men ett "toktäcke" är i alla fall klart


samma toktäcke men i annan vinkel..
grejen är att bara ta vad man har och se vad det blir..




avslutar med ytterligare några bilder från min morgonpromenad..
vackra blommor...


draken som vaktar inloppet till Selångersån...


samt en av statyerna nere i hamnkvarteret...

ps!
jag skymtade några medborgare på vägen mot Allalunda,
jag tror att det var munkar av något slag....

vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar