Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

måndag 22 augusti 2011

på plats i lokalen....



nu börjar jag att få lite ordning på prylarna..


skåp och hyllor på plats..



långa gubbarna är också med...




har i alla fall hunnit sticka några nya disktrasor som jag
matchar med hängaren på handuken...


så här..


några nya dockor har också kommit till under semestern,
men det är dåligt med ork i värmen, ser det ut som....


eller så har man hamnat i någon slags trotsålder...
man gör som man vill....



inte vet jag.....



men till slut så samlade man ihop sej....


staden Allalunda , på duk....

Men vad händer egentligen i staden ?


buddist-munkarna verkar vara på ingång...



en av schejkerna möter dem strax utanför staden
han informerar om läget, det finns för få ställen att bo på
och det är svårt att försörja sej,
han följer dem till matriarken, hon som vill ha
hela makten själv..


hon förklarar för de nyanlända vem hon är och hur hon
vill ha det...
men...


nu börjar folk att få nog......
och sätter sej upp emot henne
de vill vara med och bestämma
demokrati, kanske?


men går hon med på det eller ??
fortsättning följer....

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar