Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

söndag 2 oktober 2011

höstkänslor......



Först några vackra grönsaker köpta på Bondens Marknad i Sundsvall


Bladen utanför mitt fönster gulnar.....



även stolar kan behöva ha strumpor, eller kanske man ska kalla
det för möbeltassar, bra på stolar med ledade fötter, svåra att hitta i affären så jag gjorde egna


närbild....
stolar med stålben skramlar väldigt
dessa gör att det blir tystare...


en liten kille är på gång,,,,
han ska flytta till Stockholm tror jag.....


hösten är alltså här, därför har jag sytt lite varmare täcken till vagnen


trendigt med leopard....



ny medborgare i staden Allalunda,,,
alla frågar inte om lov....


kvällsmöte i Allalunda, utan matriarken....



hon träffar en grön man, kan han vara från Mars ?
Undrar vad de diskuterar, behöver hon en flyktväg eller vill han
bara flytta till Allalunda ?

vem vet????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar