Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

söndag 22 januari 2012

För de morgonpigga...




en tjekudde ?


jag har sytt lite prylar till Noas kusin
kudde, vimplar och ett täcke till dockvagnen
hoppas att hon blir glad !


ljus-manschetter i massor...


kryddade med ett litet blad...


vimplar till Noas rum, som matchar gardiner och kuddar,
tänkte att det skulle vara fint att hänga upp vimplarna med små tränypor på en lina
¨


detta är faktiskt ett brosch, ca 15 cm, som jag har på en svart pälskrage som
jag stickat tidigare, piffade upp lite tycker jag...


detta är loppis-grejor, 10-20 kr styck, blev en fin installation tillsammans
behöver inte kosta mer än en hundring .....



EN TIDIG MORGON PÅ VÄG TILL LOKALEN



det snöar....kl 08.00


gubben Hedberg i parken ser ganska stelfrusen ut



härligt ute, - 5 gr



Framme.......Nu kör vi !





1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du har gjort! Satt precis och bläddrade i några gamla Allers jag fått av mormor och hittade artikeln om dig och surfade genast in på din blogg :) Kul!

    SvaraRadera