Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

fredag 6 januari 2012

Livet efter jul !


Äntligen lite vinter !
Lite mulet men träden är i alla fall vackra.


Nu, när det är mörkt och kallt ute
behöver vi få lite påfyllning av färger.
Det här är ett gäng broscher !

 
Flaskor i färg !


Jag har haft besök av ett av mina barnbarn, Maja.
Hon älskar att skapa !


Här har Maja gjort placerings-kort.

Fina kylskåpsmagneter !

En liten familj !
Lite suddigt, men i alla fall.
Maja skapar, och hon är duktig !


Kuddar och gardiner.
Nya tyger ifrån IKEA !
Till Noas nya fina rum !


Hittade  ett smycke som jag gjort för länge sedan.
Kul att arbeta med pärlor.


Färgkavalkad !
Detta ska bli vimplar, kuddar, lapptäcke och lite annat.



Här dyker det upp en underlig figur,
ser faktiskt lite skum ut,
undrar vad han har i kikarn ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar