Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

lördag 10 augusti 2013

Välkommen till Loppisboden !

Hej,

Nu har jag flyttat , det tog lite tid och kraft, men nu är jag på gång igen.

Lyckan är att jag fått tillgång till några bodar och jag har inrett en av dem till en liten Loppis-bod
som jag fyllt med saker som jag ej behöver och saker som jag fått från andra som också har saker som ej används.

Därför inbjuder  jag till 

Loppis med fika

Lördag den 31 augusti 2013  kl 11.00 - 16.00

Alla är välkomna !



Tack till alla som skänkt prylar !

Inkomsterna från loppiset går oavkortat till Operation Smile
en organisation som finansierar gomspalt-operationer i tredje världen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar