Välkommen till min inspirations-blog!

Välkommen till min inspirations-blogg!



Att skapa är medicin för själen. Tankarna styr dit de själva vill.

söndag 13 januari 2013

vinter - vackert men kallt ! brrrrrr!


kallt och mörkt , just idag minus 16 gr
men ändå mysigt


amaryllisen sparade sej till januari.....


kan se lite makabert ut med 7  st huvuden
men det är begynnelsen till nya dockor
den här gången ska jag göra dem lite annorlunda...


köpte en ny kalender för 2013
men tyvärr var den fläckig, så jag fick
fixa ett fodral




ja, så här blev det, funkar i alla fall


bläckfiskmannen har fått hår........



kanske lite för mycket hår.......


man får tända ljus för att värma sej !

jag jobbar på med mina dockor, det kommer att ta lite tid
innan de är klara, så jag sticker emellan
med att sticka disktrasor, och lite annat smått och gott

god fortsättning på det nya året !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar